חזר ממרוקו והבריח 53 שופרות ו-40 אתרוגים

    בנצי לייזרוביץ | צילום: מכס נתב"ג 2 Comment on חזר ממרוקו והבריח 53 שופרות ו-40 אתרוגים
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניסיון הברחה נוסף של אתרוגים סוכל במכס נתב"ג: בודקי מכס נתב"ג תפסו בסוף השבוע 53 שופרות ו-40 אתרוגים שאוחסנו בשתי מזוודות השייכות לאזרח ישראלי בשנות ה-50 לחייו, תושב שכונת בית וגן בירושלים, העוסק לטענתו בתחום.

    בעל המזוודות חזר בטיסה ממרוקו ועבר במסלול הירוק תוך ניסיון להכניס את המטען ארצה מבלי להצהיר עליו כנדרש על פי חוק, במטרה מלחמוק מבדיקה ומתשלום מס. כזכור, לפני כשבוע סיכלו בודקי מכס נתב"ג ניסיון הברחה נוסף של למעלה מ-100 אתרוגים.

    שופר, אתרוג

    כחלק מבדיקות שגרתיות ביציאה מאולם הנוסעים, התבקש הנוסע לעבור במכשיר השיקוף, שם עורר את חשדם של הבודקים. בבדיקה ידנית נתגלו האתרוגים והשופרות שחולקו בין שני תיקיו, והם נתפסו עד לסיום הטיפול בתיק.

    יצוין, כי כל נוסע הנכנס לישראל רשאי להכניס לתחומי המדינה עמו אתרוג בודד אחד לצריכה אישית, ובעת כניסתו עליו להציגו בפני נציג השירותים להגנת הצומח במשרד החקלאות הנמצאים במעברי הגבול, בכדי לאשר שאין בו נגעים ומזיקים. מעבר לכך יש צורך בהיתר מיוחד מטעם משרד החקלאות.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      קול חי. כל יום נתפסים מבריחים שאינם תושבי בית וגן אלא צפון תל אביב וכדו'. הם מבריחים סמים, מאכלי טריפות ועוד סחורות שאין הדעת של יהודי יר"ש סובלת.
      ואינכם מדווחים על הברחות אלו וטוב שכך!.
      אבל מה הרווחתם במאמר זה? א)חילול ד' ב) גרימת העלאת מחירי ד' מינים בשוק לציבור שלנו.
      עצתי: קודם לחשוב ואח"כ לללחוץ על מקש ה enter. יש לכם שליחות בתפקידכם – בדיוק כמו שמרגיש רזי ברקאי. אבל הוא נאמן להשקפתו המעוותת. הלוואי עליכם!